Manuel Rodríguez López

Coordinador xeral da Fundación RIA

Manuel estudou arquitectura na ETSAB - Universidad Politécnica de Catalunya e realizou estudos de intercambio na LTH - Universidade de Lund, en Suecia. O seu proxecto final de carreira, cualificado con matrícula de honra, centrouse na procura dun desenvolvemento sostible a través da implantación dun centro de desenvolvemento tecnolóxico dos produtos da madeira. Este proxecto conéctao con David Chipperfield, incorporándose en 2016 a DCA Londres para coordinar o Estudo Arousa, pasando en 2017 a dirixir as actividades da Fundación RIA.

Adrián Capelo Cruz

Adrián estudou arquitectura na ETSAC – Universidade da Coruña. Incorpórase en 2017 como integrante do equipo investigador do Estudo Arousa e posteriormente da Fundación RIA.

Alfonso Bertran Gil

Alfonso estudou arquitectura na ETSAB – Universidade Politécnica de Catalunya e realizou estudos de intercambio na AHO - Arkitektur- og designhøgskolen de Oslo, en Noruega. Incorpórase en 2017 como integrante do Estudo Arousa e posteriormente da Fundación RIA.

Rúa Porto 25

A Coruña

Consultas

Consultas xerais:

info@fundacionria.org

Consultas de prensa:

alfonso@fundacionria.org

adrian@fundacionria.org

Consultas para colaboracións:

manuel@fundacionria.org

Consultas para donacións:

benito@fundacionria.org

​Se quere recibir o noso boletín, introduza os seus datos a continuación.

RIA