Presentación da publicación Cando eramos sostibles. Aprendendo no Barbanza as claves do futuro

15.04.2021

O venres 9, no paraninfo da Universidade de Santiago de Compostela, a Fundación RIA presentó Cando eramos sostibles. Aprendendo no Barbanza as claves do futuro. Unha publicación que recolle as conclusións do primeiro ano de investigación do Laboratorio Ecosocial do Barbanza e centra a súa mirada nunha rexión moi concreta de Galicia, a península do Barbanza, para poñer en valor as formas de manexo do territorio levadas a cabo historicamente polas comunidades locais e impulsar iniciativas na rexión que se rexan polos mesmos principios de sustentabilidade. De todo este proceso extráense leccións coas que amosar posibles achegamentos a cuestións económicas, sociais e ambientais que son relevantes alén deste territorio.

A publicación é gratuíta e a súa descarga pode realizarse a través da seguinte ligazón: Descarga a publicación

A Fundación RIA firma un convenio de colaboración coa Axencia Galega de Infraestruturas

21.01.2021

O pasado luns 21 asinamos o convenio oficial de colaboración entre Fundación  RIA e a Axencia Galega de Infraestruturas con motivo do noso traballo de planificación para o trazado da estrada comarcal AC-305, que atravesa os municipios da península do Barbanza. O proxecto pretende volver priorizar aos peóns e á identidade urbana, afectados polo impacto do tráfico, e englobar estas cuestións nunha reconsideración máis ampla da mobilidade e o desenvolvemento sostible para os asentamentos dispersos da rexión.

Grazas á Conselleira de  Infraestruturas e  Mobilidade, Ethel Vázquez, ao Director da  Axencia  Galega de  Infraestruturas, Francisco  Menendez, e ao seu equipo pola continua confianza e apoio ao noso traballo nesta iniciativa.

Ligazón á nota de prensa

Rúa Porto 25

Consultas xerais:

info@fundacionria.org

Consultas de prensa:

alfonso@fundacionria.org

adrian@fundacionria.org

Consultas para colaboracións:

manuel@fundacionria.org

Consultas para donacións:

benito@fundacionria.org

​Se quere recibir o noso boletín, introduza os seus datos a continuación.

RIA