Inicio das entrevistas do Laboratorio Ecosocial

18.03.2020

Ao longo do último mes, a Fundación RIA e o grupo de investigación Histagra da Universidade de Santiago de Compostela avanzaron conxuntamente no desenvolvemento do Laboratorio Ecosocial do Barbanza, un proxecto financiado pola Fundación Banco Santander que permitirá identificar e promover prácticas de aproveitamento sostible do territorio, tomando a biorrexión do Barbanza como caso de estudo.    Máis

La Fundación RIA amplía su alcance con una nueva oficina en Santiago de Compostela

05.02.2020

Con esta nova sede, a intención é afianzar a relación coa Universidade de Santiago de Compostela e outras entidades investigadoras, a administración autonómica e local e o sector privado e comercial, así como ampliar o seu ámbito de actuación, inicialmente centrado na ría de Arousa. O concello de Santiago e a Fundación RIA chegaron a un acordo para a cesión do edificio da mancomunidade de Compostela, actualmente sen uso, na rúa das Oblatas, na contorna do río Sarela.

David Chipperfield presenta a Fundación RIA na xornada Cultura do Mecenado en Santiago de Compostela

04.02.2020

O martes celebrouse no auditorio do Consello de Cultura de Santiago de Compostela a xornada da Cultura do Mecenado, á que David Chipperfield foi invitado como fundador e presidente da Fundación RIA. Na presentación, Chipperfield faló do seu papel como mecenas da Fundación RIA e o papel do mecenado no eido do planeamento territorial, como alternativa á falta de financiamento do mesmo, tanto desde o sector público como o privado.

Tamén participaron como poñentes: Irene Aláez, da Fundación Carasso; José L. Pérez Pont, xerente do Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana; José María Arias Mosquera, presidente da Fundación Barrié; Isabel Peñalosa, da Asociación Española de Fundaciones; Borja Álvarez, do Ministerio de Cultura y Deporte, Manuel Vila López, da Consellería de Cultura e Turismo da Xunta de Galicia e Jabier Larrañaga, diputado foral de Facenda e Finanzas de Gipuzkoa.

Presentación e rolda de prensa do Laboratorio Ecosocial do Barbanza

17.01.2020

O venres 17 de xaneiro ás 12:30 terá lugar no salón de plenos do concello de Porto do Son a presentación do proxecto Laboratorio Ecosocial do Barbanza. O proxecto, financiado pola Fundación Banco Santander, está impulsado pola Fundación RIA en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela a través do grupo Histagra e co respaldo da Cátedra Juana de Vega.

A través do Laboratorio Ecosocial do Barbanza preténdese articular e afianzar propuestas ecoagroinnovadoras que den resposta á biorrexión na que se localiza o proxecto. A iniciativa parte de todo un conxunto de saberes, tanto históricos como actuáis, cos que proponer alternativas de futuro máis sostenibles.