Primera semana do workshop Barbanza para o Máster Universitario de Arquitectura da ETSAC

09.09.2021

O obradoiro de arquitectura e urbanismo se está celebrando entre o 31 de agosto e 4 de setembro en Ribeira e terá continuación na Escola de Arquitectura da Coruña ETSAC-UDC unha semana máis.

Este obradoiro realízase no marco do Master Universitario de Arquitectura (MUA) como fase previa aos traballos que desenvolverán os estudantes de último curso da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Coruña (ETSAC – UDC) durante o curso 2021 – 2022. Co obxectivo de que os estudantes coñezan as dinámicas do territorio no que desenvolverán os seus proxectos, a Fundación RIA e a ETSAC colaboran na organización dun obradoiro no concello de Ribeira, que durante cinco días coordinará charlas e debates con expertos de diferentes ámbitos, visitas de campo, entrevistas e sesións de traballo conxunto.

O Laboratorio Ecosocial do Barbanza anuncia unha convocatoria de proxectos semente para a promoción de 3 iniciativas sustentables e innovadoras

05.05.2021

O Laboratorio Ecosocial do Barbanza arrinca a súa segunda fase co anuncio dunha convocatoria de financiación de 15 000 € para tres proxectos semente centrados na produción sostible, na rexeneración ambiental, na planificación do territorio, na acción social, cultural ou na súa combinación, que revertan positivamente nas comunidades locais e teñan capacidade de amplificación e replicación. Os proxectos deben ter como primeiro requisito a sustentabilidade e para iso recoméndase ter en conta os principios para novas iniciativas sustentables recollidos na publicación Cando eramos sostibles. Aprendendo no Barbanza as claves do futuro, resultado da primeira fase de investigación do Laboratorio Ecosocial do Barbanza, e que pode descargarse gratuitamente na súa páxina web. Máis información en www.barbanzaecosocial.org

Presentación da publicación Cando eramos sostibles. Aprendendo no Barbanza as claves do futuro

15.04.2021

O venres 9, no paraninfo da Universidade de Santiago de Compostela, a Fundación RIA presentó Cando eramos sostibles. Aprendendo no Barbanza as claves do futuro. Unha publicación que recolle as conclusións do primeiro ano de investigación do Laboratorio Ecosocial do Barbanza e centra a súa mirada nunha rexión moi concreta de Galicia, a península do Barbanza, para poñer en valor as formas de manexo do territorio levadas a cabo historicamente polas comunidades locais e impulsar iniciativas na rexión que se rexan polos mesmos principios de sustentabilidade. De todo este proceso extráense leccións coas que amosar posibles achegamentos a cuestións económicas, sociais e ambientais que son relevantes alén deste territorio.

A publicación é gratuíta e a súa descarga pode realizarse a través da seguinte ligazón: Descarga a publicación

A Fundación RIA firma un convenio de colaboración coa Axencia Galega de Infraestruturas

21.01.2021

O pasado luns 21 asinamos o convenio oficial de colaboración entre Fundación  RIA e a Axencia Galega de Infraestruturas con motivo do noso traballo de planificación para o trazado da estrada comarcal AC-305, que atravesa os municipios da península do Barbanza. O proxecto pretende volver priorizar aos peóns e á identidade urbana, afectados polo impacto do tráfico, e englobar estas cuestións nunha reconsideración máis ampla da mobilidade e o desenvolvemento sostible para os asentamentos dispersos da rexión.

Grazas á Conselleira de  Infraestruturas e  Mobilidade, Ethel Vázquez, ao Director da  Axencia  Galega de  Infraestruturas, Francisco  Menendez, e ao seu equipo pola continua confianza e apoio ao noso traballo nesta iniciativa.

Ligazón á nota de prensa

Rúa Porto 25

Consultas xerais:

info@fundacionria.org

Consultas de prensa:

alfonso@fundacionria.org

adrian@fundacionria.org

Consultas para colaboracións:

manuel@fundacionria.org

Consultas para donacións:

benito@fundacionria.org

​Se quere recibir o noso boletín, introduza os seus datos a continuación.

Grazas polo interese

RIA